Sunday, January 30, 2011

jenJalan ke Gua Kelam dan Taman Ular

salam semua...jom jalan2 ke Perlis...pd thun lepas aku dan housemates jenjalan merayau ke Gua Kelam dan Taman Ular..memang best tp yg sedihnye xdpt msuk ke dlm gua kelam coz time tu air dr bukit deras dan dikhuatiri xselamat utk dikunjungi..dgn muka yg masam mncuka kami hnya merayau2 di luar sekitar Gua kelam tu..sadisnya..tp after that,i was come again n it was so exciting..pada sesiapa yg blum pernah bcuti ke perlis,silalah bkunjung ke Gua kelam..mmg best!

walaupun xdpt msuk tp kami still hepi..tgoklah pic atas ni..haaa....percaya x?

2nd place is more interesting..Bukit Air plak tmpat bmandi manda dan sebutan org belah utara ni Bukit Ayaq!hehe..kami dtg bukan utk mandi2 sungai bak puteri bunian tp sekadar tuk berpiknik yg xjadi piknik kt Gua Kelam pd masa tu..syoklah..if mmg dtg nk mandi mmg best tp kami xprepared baju lebih coz ingat nk berpikinik aje..makan n makan smpai kenyang..dah kenyang kami pergi Taman Ular..org utara sebut Taman Ulaq!ada byk spesis ulaq ni..ada yg bersaiz kecil smpailah saiz besar..ada jugakla haiwan lain terselit cthnya buaya,beaver,burung dll..


end..welcome to Perlis......

0 comments: