Monday, January 10, 2011

Ana Raffali mmg patut menang..

Assalamua'laikum sahabat2 sekalian..

ha,kenapa aku post entry mngenai Ana Raffali mmg ptut menang sebab semalam baru berlangsungnya Anugerah Juara Lagu..mmg menarik dan persembahan yg mntop drpda finalis2 AJL.Tahniah pd smuanya yg telah mendendangkn lagu masing2 dgn cara persembahan tersendiri...

Jika diamati dan diberi kesimpulan,rmai yg mnyatakan ketidak puasan hati masing2 atas kemenangan di tmpat pertama iaitu Ana Raffali dgn lagu "Tolong Ingatkan Aku"..mmg persembahan dr segi vokal dia biasa2 saje dan perlu diperbaiki lg..tp dr segi lagu dan liriknya mmg awesome la..knape aku kata mcmni sebab lirik lagu Ana ni adalah bait2 puisi yg dalam mksudnya..jika org lain mybe xbegitu teliti lirik lagu ni coz kdg2 sebutan Ana Raffali mnyanyi xbrapa jelas..mybe ada 'slang' omputih skit..hehe..well,di sni aku sertakan lirik lagu Ana Raffali dlm AJL semalam..cuba hayati dalam2...fokus2..hihi




Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku Lirik

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita


0 comments: